Nyt tøj

Hvad synes I om bloggens nye udseende?

Ris og ros modtages gerne.

5 thoughts on “Nyt tøj

  1. Først troede jeg, at jeg var gået forkert.
    Jeg kan rigtig godt lide det helt enkle, dvs. en hvid side uden af alt for meget, men på den anden side kan jeg godt lide de farver, der er brugt her; de forstyrrer ikke noget.
    Og jeg er ret sikker på, at indholdet fortsat er lige ved interessant og vedkommende som tidligere og det er dybest set det, der tæller allermest🙂

  2. Ja jeg troede også jeg var gået ind til en nabo;-))) Jeg syntes at den gamle side var meget enkel, men jeg kan godt lide skriften på denne….. Hm skal lige vende mig til den nye side

  3. ps Det meget gode er, at det er meget nemt at overskue indlæggene samlet set og at læse ned….

Skriv et svar

