Så har jeg også prøvet…

… at blive interviewet.

Jeg blev ringet op af en journalist fra magasinet Bazar, der spurgte, om jeg vil medvirke til en artikel om, hvordan man kan blive bedre til at mærke sine følelser.

Jeg måtte med skam melde, at jeg slet ikke kendte bladet, og den søde journalist gav mig ret i, at det nok var fordi jeg var for gammel til at være i målgruppen… Så uden at kende noget til bladet, sagde jeg ja til at medvirke, fordi det efter min mening er et emne, som vi ikke kan beskæftige os nok med – vores følelser, hvordan vi mærker dem, og hvordan vi er tro mod dem og dermed os selv.

Så jeg blev telefonisk interviewet, og det var en sjov og udfordrende oplevelse at formulere mig om noget, som efterhånden er så indgroet og selvfølgeligt for mig, at det nogen gange kan være helt svært at forklare. Journalisten, Anna Ruskjær Keemink, var rigtig sød og interesseret, og jeg er nu selvfølgelig spændt på at læse resultatet.

Jeg håber, I også vil læse med, når artiklen kommer i, selv om I måske også er uden for bladets målgruppe😉

2 thoughts on “Så har jeg også prøvet…

Skriv et svar

