Hvad skete der dog med min blog?

Det er jo så frygtelig lang tid siden, jeg har skrevet. Ikke fordi jeg ikke beskæftiger mig med eller tænker på terapiens fortræffeligheder – for det gør jeg det meste af tiden – men fordi… ja hvad? Tiden bare går med arbejde, børn, mand, logistik, praktik i hverdagen, madpakker, trummerum….

Og så bruger jeg lige pludselig ikke tid på mig selv, og det der betyder noget for mig og tanker mig op med energi – fx at skrive her, hvor jeg reflekterer over, hvad det egentlig er jeg laver.

Når jeg (endelig) opdager det, er det tid til at stoppe op, give mig selv et åndehul, tage mig tiden, trække vejret, kigge lidt ud i luften og få kontakt med mig selv igen. Få kontakt med det, der er meningsfuldt for mig.

Så nu skal der liv i bloggen igen, for den er ét af mine små åndehuller i hverdagen.

PS: På onsdag starter (med en uges forsinkelse) gruppen for pårørende til alkoholikere. Der er stadig et par pladser, og du er velkommen til at kontakte mig, hvis du tror, det kunne være noget for dig.

One thought on “Hvad skete der dog med min blog?

Skriv et svar

