Planer for 2011

Godt nytår til dig derude!

Jeg kom roligt ind i det – efter dejlig sushi og rødvin lå jeg kl. 24 mellem mine to børn og lyttede til fyrværkeriet. Sådan er min nytårsaften god med to små børn.

Så hvad skal 2011 bringe?

Jeg har planer om, at det, der giver mig mening her i livet, skal fylde endnu mere – dvs. jeg vil beskæftige mig endnu mere med terapi både personligt og professionelt.

Professionelt vil jeg åbne op for flere individuelle klienter, og jeg fortsætter mit samarbejde med den skønne Katja, hvor vi sammen skal starte flere grupper for pårørende til alkoholikere og misbrugere.

Personligt er der ting, jeg ønsker at arbejde terapeutisk med og fordybe mig endnu mere i – og bl.a. derfor har jeg besluttet at tage en efteruddannelse i kropterapi ved Akademiet for Psykoterapi.

Hvilke planer har du for 2011?

Skriv et svar

